Dekbedovertrek Aurora
Daarom Lusanna
- Beste prijs + service garantie
- Betaal direct, achteraf of in termijnen
- Snelle bezorgtijden
- Gratis bezorging vanaf 100,-
- 30 dagen bedenktijd
Onze klantenservice is bereikbaar van dinsdag t/m vrijdag van 09:30 tot 17:00 uur.
Je kunt ons mailen op: klantenservice@lusanna.nl of bel 085-273 2284.

Venice Aurora dekbedovertrek rood inclusief sloop(en)
Een katoen satijnen dekbedovertrek met een prachtige afbeelding. De achterzijde van het overtrek is uitgevoerd in uni stof.
Dit overtrek is “digitaal geprint “ wat een extra dimensie aan het overtrek geeft.
Het overtrek heeft een dubbele instopstrook over de gehele breedte van het overtrek.
- Totale Lengte overtrek: 260 cm
- Materiaal: 100 % katoen satijn
Leverbaar in de afmetingen:
- 140x200/220 + 1x 60x70
- 200x200/220 + 2x 60x70
- 240x200/220 + 2x 60x70
Merk | Venice |
---|---|
Materiaal | Katoen-Satijn |
Materiaal samenstelling | 100% Katoen-satijn |
Gevoelstemperatuur beddengoed | Koel |
Kan in wasdroger | Ja |
Aantal stuks in verpakking | 1 stuks |
Garantie | 2 jaar volgens CBW voorwaarden |
Bezorgd door PostNL
Dit product wordt bezorgd door PostNL. De bezorgkosten van je bestelling zijn slechts 5,95 voor bestellingen onder de 100,-. Alle bestellingen boven de 100,- wordengratis bezorgd!
Bezorgmoment
Bestel je op werkdagen voor 13:00 uur? Dan proberen we het dezelfde dag nog te versturen. Als je bestelling ’s nachts is verwerkt in het sorteercentrum van PostNL, ontvang je automatisch een e-mail met Trace&Trace code inclusief tijdsindicatie om de zending makkelijk te volgen.
Bestel je meerdere producten?
Bekijk dan per product wat de bezorgdienst is. Bestel je meerdere producten met verschillende bezorgdiensten? Dan worden de product(en) per bezorgdienst apart verzonden. Je ontvangt van alle zendingen een e-mail Track&Trace code. Het kan daardoor zijn dat het pakketje per vervoerder op een ander moment wordt bezorgd
Afhalen
Bestellingen die bezorgd worden door PostNL kan je ook afhalen bij een PostNL pakketpunt bij jou in de buurt. Vanuit de track&trace e-mail kan je opgeven dat je je bestelling af wilt halen bij een PostNL pakketpunt. Neem bij het ophalen van je bestelling altijd een geldig legitimatiebewijs mee. De naam op het legitimatiebewijs moet overeenkomen met de naam die op het pakket staat. Je bestelling blijft 14 dagen bij een PostNL pakketpunt liggen. Als je het binnen die tijd niet hebt opgehaald stuurt PostNL het pakket terug naar ons en verwerken wij het als retour.
Niet thuis
Ben je niet thuis om het moment van bezorging? Dan ontvang je een "Niet Thuis" kaart in de brievenbus met wanneer/hoe/waar de volgende bezorging plaatsvindt. PostNL biedt je bestelling 2x aan. Ben je bij de 2e afleverpoging ook niet thuis, dan word je via een nieuwe "Niet Thuis" geïnformeerd bij welk PostNL pakketpunt je het pakketje kan afhalen. Haal je de bestelling binnen 2 weken niet af, dan komt het pakket retour naar ons magazijn en verwerken wij het als retourzending.
Nog vragen?
Neem gerust contact op met onze klantenservice.
Daarom Lusanna
- Beste prijs + service garantie
- Betaal direct, achteraf of in termijnen
- Snelle bezorgtijden
- Gratis bezorging vanaf 100,-
- 30 dagen bedenktijd
Onze klantenservice is bereikbaar van dinsdag t/m vrijdag van 09:30 tot 17:00 uur.
Je kunt ons mailen op: klantenservice@lusanna.nl of bel 085-273 2284.

Dit product is alleen online verkrijgbaar en niet aanwezig in onze showrooms.
Wel kun je veel andere producten uitproberen. Kom gerust langs in onze showrooms en laat je uitgebreid adviseren door onze medewerkers.
Meer informatie