KAAT Amsterdam Aura Sierkussen - Groen
Daarom Lusanna
- Beste prijs + service garantie
- Betaal direct, achteraf of in termijnen
- Snelle bezorgtijden
- Gratis bezorging vanaf 100,-
- 30 dagen bedenktijd
Onze klantenservice is bereikbaar van dinsdag t/m vrijdag van 09:30 tot 17:00 uur.
Je kunt ons mailen op: klantenservice@lusanna.nl of bel 085-273 2284.

KAAT Amsterdam Aura Sierkussen - Groen
Het sierkussen Aura is gemaakt van velvet met op de voorkant een modern grid. Het kussen heeft aan de voorkant een reliëf van verticale lijnen met aan de bovenkant enkele horizontale lijnen. Hierdoor ontstaat er aan de bovenkant een blok. Het sierkussen heeft een groene kleur en is aan de voor- en achterzijde gemaakt van velvet, 100% katoen. Het formaat is 30 x 50 cm. Het kussen heeft aan de onderkant een ritssluiting en wordt geleverd inclusief een veerkrachtig polyester binnenkussen.
- Grafisch dessin
- Velvet, 100% katoen
- Vulling 100% polyester
- Niet wassen, alleen vlekken verwijderen
- Niet geschikt voor de droogtrommel
- Leuk detail: het sierkussen heeft een gouden puller aan de ritssluiting in de vorm van een Amsterdams grachtenpandje.
Merk | Kaat Amsterdam |
---|---|
EAN code | 8715769655270 |
Wasvoorschrift | Niet wasbaar |
Kan in wasdroger | Nee |
Aantal stuks in verpakking | 1 stuks |
Herkomst | Europees fabricaat |
Garantie | 2 jaar volgens CBW voorwaarden |
Bezorgd door GLS
Dit product wordt rechtstreeks vanuit de leverancier met GLS bezorgd. De bezorgkosten van je bestelling zijn slechts 5,95 voor bestellingen onder de 100,-. Alle bestellingen boven de 100,- wordengratis bezorgd!
Bezorgmoment
GLS bezorgt bestellingen die op werkdagen voor 12.00 uur zijn geplaatst standaard de volgende werkdag tussen 8.00 en 18.00 uur.
Bestel je beddengoed dat wordt bezorgd door GLS in combinatie met andere producten?
Dan wordt het product dat met GLS wordt bezorgd apart verzonden en de andere producten via de bezorgdienst zoals bij het betreffende product staat aangegeven. Je ontvangt van beide zendingen een Track&Trace code. Het kan daardoor zijn dat het pakketje via GLS eerder, later of op dezelfde dag wordt bezorgd.
Afhalen
Het is helaas niet direct mogelijk om je bestelling bij een GLS Pakketpunt af te halen. Je kan hier wél voor kiezen als de bezorger je pakketje niet heeft kunnen bezorgen en je een “Niet Thuis” kaart in de brievenbus hebt ontvangen.
Track&Trace
De avond voor levering ontvang je een e-mail met een Track&Trace code om de zending te kunnen volgen. GLS geeft helaas geen exacte tijdsindicatie af.
Niet thuis
Als je bij de 1e bezorgpoging niet thuis bent, dan zal de chauffeur een “Niet Thuis” kaart bij je achterlaten. Daarop vind je de instructies om een alternatieve afleveroptie te kiezen. GLS biedt je bestelling 2x aan. Vaak wordt je bestelling na de 2e poging naar een GLS PakketShop bij jou in de buurt gebracht zodat je zelf kan bepalen wanneer je je bestelling ophaalt.
Nog vragen?
Neem gerust contact op met onze klantenservice.
Daarom Lusanna
- Beste prijs + service garantie
- Betaal direct, achteraf of in termijnen
- Snelle bezorgtijden
- Gratis bezorging vanaf 100,-
- 30 dagen bedenktijd
Onze klantenservice is bereikbaar van dinsdag t/m vrijdag van 09:30 tot 17:00 uur.
Je kunt ons mailen op: klantenservice@lusanna.nl of bel 085-273 2284.

Dit product is alleen online verkrijgbaar en niet aanwezig in onze showrooms.
Wel kun je veel andere producten uitproberen. Kom gerust langs in onze showrooms en laat je uitgebreid adviseren door onze medewerkers.
Meer informatie