Veelgestelde vragen - Lusanna.nl
- Bestellen
- Betaling
- Bezorging
- Retourneren
- Producten
- Kortingscode
- Garantie
- Service
-
Ik heb een vraag over een product, waar kan ik terecht?
Wij doen ons uiterste best om de producten op de website van zoveel mogelijk informatie en specificaties te voorzien. Toch kan het zijn dat je meer informatie wilt, of persoonlijk advies. Neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen je graag! Stuur een mail naar klantenservice@lusanna.nl of bel 085-273 2284 (lokaal tarief).
Onze klantenservice is elke dag telefonisch bereikbaar van 09:00 tot 21:00. En onze productspecialisten staan voor je klaar op werkdagen tussen 09:00 en 17:00! -
Ik kan een product niet (meer) vinden, wat nu?
Kan je het product waar je naar op zoek bent niet (meer) vinden via het menu of de zoekfunctie? Het kan voorkomen dat een product niet meer op voorraad is, dat het product niet meer in ons assortiment zit of dat de leverancier het product niet meer maakt. Neem gerust even contact op met onze klantenservice om te kijken wat we nog voor je kunnen betekenen. Stuur een mail naar klantenservice@lusanna.nl of bel 085-273 2284 (lokaal tarief).
Onze klantenservice is elke dag telefonisch bereikbaar van 09:00 tot 21:00!. En onze productspecialisten staan voor je klaar op werkdagen tussen 09:00 en 17:00! -
Heb ik garantie op mijn product?
Uiteraard! Naast de wettelijke garantie zijn wij aangesloten bij CBW-erkend. Dat betekent dat je 2 jaar volledige garantie hebt op je aankoop! Het CBW biedt vele voordelen, maar vooral meer zekerheid voor jou als klant. (web)Winkels die CBW-erkend zijn hanteren algemene voorwaarden die de consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die voor jou van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over garantie, vervoer, levering, levertijd en annulering.
Op de site van CBW-erkend vind je hier meer informatie over. De bovenstaande garantie doet niks af aan de wettelijke garantie. Wettelijke garantie houdt in dat een product datgene is of moet doen wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten. -
Waar kan ik een montagehandleiding vinden?
Er is een algemene handleiding beschikbaar voor onze verstelbare boxsprings. Deze kun je hier downloaden.
-
Hoe kom ik aan een kortingscode?
Heb je de pop-up van de kortingscode gemist? Niks aan de hand! Ga naar: lusanna.nl/kortingscode. Meld je aan voor onze nieuwsbrief en ontvang direct een kortingscode t.w.v. €5 op je aankoopbedrag. De kortingscode verschijnt direct in beeld.
Daarnaast ontvang je vervolgens elke maand speciale mailings met o.a. leuke aanbiedingen! -
Hoe kan ik mijn kortingscode gebruiken?
Je kan jouw kortingscode invullen in het winkelmandje. In het winkelmandje staat een blok met ‘Kortingscode’. Vul je kortingscode in en klik op ‘Toepassen’. De korting wordt gelijk verwerkt in het overzicht.
-
Ik ben mijn kortingscode vergeten in te vullen, wat nu?
Kom je er net achter dat je de kortingscode vergeten bent in te vullen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Dan kijken wij wat we nog voor je kunnen doen! Stuur een mail naar klantenservice@lusanna.nl of bel 085-273 2284 (lokaal tarief). Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur.
-
Kan ik meerdere kortingscodes gebruiken per bestelling?
Nee. Je kan één kortingscode gebruiken per bestelling. Heb je meerdere kortingscodes? Gebruik dan de code met de hoogste korting of plaats meerdere bestellingen.
-
Hoe kan ik bestellen? (stappenplan)
Stap 1: Plaats het product in de winkelwagen
Op de de pagina van het product selecteer de gewenste maat/kleur en klik op de oranje button ‘Bestellen’. Je product zit nu in de winkelwagen, deze kan je rechtsboven in de hoek van het scherm terugvinden. Shop rustig verder op Lusanna.nl en herhaal bovenstaande of ga door naar stap 2. Als je verder shopt blijft het product in de winkelwagen staan.Stap 2: Controleer je bestelling in de winkelwagen
Als je je gewenste product(en) aan de winkelwagen hebt toegevoegd klik je rechtsboven in de hoek op de winkelwagen. Klik op de oranje button ‘Afrekenen’. Je komt nu op de pagina van de winkelwagen. Hier kan je je bestelling controleren en eventueel een kortingscode invullen. Klopt alles? Klik dan op de oranje button ‘Bestelling afronden’.Stap 3: Vul je adresgegevens in
Vul op deze pagina de adresgegevens in. Je bestelling wordt verzonden naar het adres dat je hier opgeeft, met uitzondering van PostNL pakketpunten. Wil je een afwijkend factuuradres opgeven? Dat kan later in het bestelproces, zie stap 6.Stap 4: Kies de verzendmethode
Bij ‘Verzendmethodes’ kan je het gewenste bezorgmoment selecteren. De verzendmethode kan verschillen per product(combinatie). Standaard staat het snelste bezorgmoment geselecteerd. Ontvang je je bestelling liever op een andere dag of wil je gebruik maken van extra service? Geef dat hier dan aan. Klik daarna op de oranje button ‘Volgende’.Stap 5: Kies de betaalmethode
Geef hier aan hoe je je bestelling wilt betalen. Je kan kiezen uit verschillende betaalmethodes. Selecteer je gewenste betaalmethode door op het logo van de betaalmethode te klikken.Stap 6: Geef desgewenst een ander factuuradres op
Is je bezorg- en factuuradres hetzelfde? Ga dan gelijk door naar stap 7. Wil je een ander factuuradres opgeven? Bij elke betaalmethode staat een groen blokje met vinkje voor de zin ‘Factuur- en verzendadres zijn hetzelfde’. Als je hierop klikt opent er een venster waarbij je een ander factuuradres kan opgeven.Stap 7: Accepteer de algemene voorwaarden
Voordat je je bestelling kan afronden hoef je alleen nog de algemene voorwaarden te accepteren. Boven de oranje button ‘Plaats bestelling’ staat de zin ‘Ik heb mijn gegevens en bestelling gecontroleerd en door op ‘Plaats bestelling’ te klikken ga ik akkoord met de algemene voorwaarden’. Klik op het vierkantje voor deze tekst zodat er een vinkje komt te staan.Stap 8: Maak je bestelling definitief
Klik op de oranje button ‘Plaats bestelling’. Je bestelling is vanaf dit moment bij ons bekend! Je wordt automatisch doorgestuurd naar de betaalpagina, behalve als je voor achteraf betalen hebt gekozen. Je ontvangt binnen enkele minuten een e-mail met de bevestiging en de factuur.Kom je er toch niet helemaal uit? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
-
Kan ik bij Lusanna.nl ook zakelijk bestellen?
Ja, dat kan. De prijzen op lusanna.nl worden altijd getoond inclusief BTW. Tijdens het bestellen geef je je gegevens door. Klik dan in de eerste/linker kolom op ‘Verzend naar een ander adres’. Er wordt een invulveld uitgeklapt waarbij je een bedrijfsnaam en contactpersoon kunt vermelden. Als je een bestelling plaatst krijg je een BTW factuur toegestuurd. -
Kan ik bij Lusanna.nl telefonisch bestellen?
Helaas kan dit niet, omdat de betaling via de website moet plaatsvinden. Wel kunnen we je telefonisch begeleiden als dat gewenst is. Bel gerust onze klantenservice, we helpen je graag. Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen (met uitzondering van maandag) tussen 09:30 en 17:00 op 085-273 2284 (lokaal tarief). -
Zijn de prijzen inclusief BTW?
Ja, al onze getoonde prijzen zijn inclusief BTW.
-
Welke betaalmethodes zijn beschikbaar en hoe werken ze?
Winkel aankopen
In al onze winkels accepteren wij PIN en contant. Betaling met creditcard is helaas niet mogelijk.
Online aankopen
Bij ons kan je op veel verschillende manieren je online bestelling veilig afrekenen, namelijk:
- iDEAL
- Achteraf betalen met Afterpay
- In3 - Betaal in 3 termijnen
- SprayPay - Betaal in 12, 24 of 36 termijnen
- PayPal
- MasterCard
- Visa
- Maestro
- Bancontact / Mister Cash (België) -
Verloopt mijn betaling via een beveiligde verbinding?
Zeker weten! Dat vinden wij ook erg belangrijk. Persoonsgegevens, betalingsgegevens en gevoelige privégegevens worden versleuteld verzonden. Alle klantinformatie wordt beschermd bij elke transactie. Veiligheid staat voorop.
-
Kan ik aan de deur bij aflevering betalen? (onder rembours)
Aan de deur betalen is helaas niet mogelijk. Maar gelukkig zijn er genoeg andere manieren om je betaling te voldoen!
-
Kan ik achteraf betalen?
Ja, dat kan! Met "Achteraf betalen via Afterpay" betaal je nadat je de bestelling goed hebt ontvangen. Zo weet je zeker of het product bevalt en betaal je alleen voor wat je wilt houden. Zodra de bestelling geleverd is ontvang je van Afterpay een betaaloverzicht per e-mail met uitleg hoe je de betaling kan voldoen.
-
Kan ik per bankoverschrijving betalen?
De optie om per bankoverschrijving te betalen staat niet weergegeven tussen de betaalmethoden bij het afrekenen van je bestelling, maar indien gewenst is dit via de klantenservice wel mogelijk. Stuur een mail naar klantenservice@lusanna.nl of bel 085-273 2284 (lokaal tarief). Onze klantenservice is bereikbaar van dinsdag t/m vrijdag van 9:30 tot 17:00 uur.
Goed om te weten: betalingen per bankoverschrijving hebben een verwerkingstijd van gemiddeld 2 werkdagen. We verzenden je bestelling (mits op voorraad) nadat we de betaling hebben ontvangen.
-
Kan ik in termijnen betalen?
Ja, dat kan met betaaloptie In3 en Spraypay.
Bij In3 betaal je in 3 termijnen. De eerste direct bij aankoop, de 2e na 30 dagen en de 3e termijn na 60 dagen.
Bij SprayPay kan je kiezen uit 12, 24 of 36 termijnen. Je eerste termijn betaal je 1 maand na je aankoop. -
Mijn betaling is mislukt / geweigerd, wat nu?
Als de betaling door onbekende redenen niet lukt kan je contact opnemen met onze klantenservice. Stuur een mail naar klantenservice@lusanna.nl of bel 085-273 2284 (lokaal tarief). Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 9:00 tot 17:00 uur. Wij kunnen een betaallink aanmaken die we per e-mail versturen. De betaallink kan worden voldaan door middel van iDEAL, Creditcard, Bancontact/Mister Cash, SOFORT Banking, Overboeking, PayPal en Bitcoin.
Als je betaling via Afterpay wordt geweigerd kan dat verschillende redenen hebben, hier hebben wij geen invloed op. Neem hiervoor contact op met de klantenservice van Afterpay.
-
Accepteren jullie cadeaukaarten/waardebonnen?
Nee, wij accepteren geen cadeaukaarten en/of waardebonnen, zoals bijvoorbeeld een VVV cadeaukaart.
-
Zijn de prijzen inclusief BTW?
Ja, al onze getoonde prijzen zijn inclusief BTW.
-
Klopt het dat ik facturen van Afterpay krijg, terwijl ik mijn bestelling nog niet heb?
Nee, dit klopt niet. Je hoeft Afterpay pas te betalen, na dat je je bestelling compleet binnen hebt. Breng ons wel altijd op de hoogte, wij informeren Afterpay dan dat jij je bestelling nog niet compleet binnen hebt.
-
Wat zijn de bezorgkosten?
Bezorging in Nederland
- De bezorgkosten van je online bestelling zijn slechts 5,95 voor bestellingen onder de 100,-. Alle online bestellingen boven de 100,- zijn gratis!Dit geldt ook voor winkelaankopen, uitgezonderd showroom-/outletmodellen. Showroom-/outletmodellen kunnen tegeb meerprijs wel bezorgd worden. Vraag naar de kosten in de winkel van aankoop
Bezorging in België
- De bezorgkosten van je bestelling zijn slechts 5,95 voor bestellingen onder de 100,-. Alle bestellingen boven de 100,- zijn gratis! *
* Met uitzondering van bestellingen met grote producten zoals lattenbodems, matrassen, boxsprings etc. Voor bezorging van deze producten in België geldt een toeslag van €25,- en bezorging is uitsluitend in Vlaanderen mogelijk.
-
Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?
Bij elk product staat aangegeven door welke bezorgdienst het wordt verzonden. Bestel je meerdere producten die verschillende bezorgdiensten hebben? Dan krijg je per zending van de betreffende bezorgdienst een bericht over het verwachte bezorgmoment.
-
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Op de product pagina staat altijd de verwachte levertijd vermeld. Wil je je bestelling later ontvangen dan het verwachte bezorgmoment? Meld dit dan bij het veld ‘Opmerkingen’.
Goed om te weten: Bestel je meerdere producten met verschillende levertijden? Dan wordt je complete bestelling bezorgd op basis van het product met de langste levertijd.
Track & Trace: Je ontvang uiteraard ook altijd vroeg op de dag van bezorging een e-mail met track & trace code met een tijdsindicatie. -
Kan ik zelf een bezorgmoment kiezen?
Vanuit de track&trace e-mail van de pakketdiensten kun je vaak een ander bezorgmoment en/of locatie doorgeven. Van Meubelbezorgdienst TSN ontvang je een e-mail waarbij jezelf een bezorgdatum (werkdagen) kan doorgeven. -
Een deel van mijn bestelling is niet op voorraad. Kunnen jullie de voorradige producten alvast bezorgen?
Bevat je bestelling producten met verschillende levertijden en wil je de voorradige producten het liefst zo snel mogelijk in huis? Plaats dan 2 bestellingen. Een bestelling met de producten die direct direct verzonden kunnen worden en een bestelling met producten die een levertijd hebben. Krijg je hierdoor te maken met extra verzendkosten? Neem dan contact op met onze klantenservice. Dan storten wij de extra gemaakte verzendkosten aan je terug. Stuur een mail naar klantenservice@lusanna.nl of bel 085-273 2284 (lokaal tarief). Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur. -
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment van bezorging?
Als je bij de eerste bezorgpoging niet thuis bent op het moment van levering, dan ontvang je een kaart van de bezorger in je brievenbus waarin staat wat de (vervolg)acties zijn. Dat kunnen de volgende opties zijn:
- Je bestelling is bij de buren afgeleverd. Op de kaart staat aangegeven op welk nummer je bestelling is aangenomen.
- Je bestelling wordt de volgende bezorgdag opnieuw aangeboden (verwachte bezorgdatum staat aangegeven op de kaart).
- Je kunt je zending wijzigen. Op de kaart staat aangegeven hoe je dat kunt doen.
- Je kunt je bestelling ophalen bij een afhaalpunt van de vervoerder bij jou in de buurt. Op de kaart staat het afhaaladres vermeld.
Ben je bij de 2e bezorgpoging ook niet thuis? Dan ontvang je opnieuw een kaart in je brievenbus met de vervolgacties.
Verloopt het bezorgproces anders dan hierboven staat beschreven? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Dan zoeken wij het voor je uit! Stuur een mail naar klantenservice@lusanna.nl of bel 085-273 2284 (lokaal tarief). Onze klantenservice is bereikbaar op dinsdag tot en met vrijdag van 09:30 tot 17:00 uur.
-
Kan ik mijn bestelling online volgen met Track&Trace?
Zeker, je krijgt altijd een Track&Trace code toegestuurd per e-mail als je bestelling is aangekomen bij de bezorgdienst. Deze ontvang je uiterlijk in de ochtend op de dag van bezorging.
Wil je eerder je verwachte levertijd weten? Neem dan contact op met onze klantenservice. Stuur een mail naar klantenservice@lusanna.nl of bel 085-273 2284 (lokaal tarief). Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur. In de meeste gevallen kunnen wij je alvast een tijdsindicatie geven.
-
Kan ik mijn bestelling afhalen bij een PostNL Pakketpunt?
Ja, dat kan. Je hoeft niet meer thuis te blijven om je bestelling in ontvangst te nemen. Producten die met PostNL verzonden worden kan je namelijk zelf afhalen bij een PostNL pakketpunt bij jou in de buurt, waar en wanneer het jou uitkomt! Tijdens het bestellen - onder het kopje ‘Verzendmethode’ - kan je zelf het gewenste pakketpunt kiezen. Producten die je op een werkdag bestelt kan je de eerstvolgende dag vanaf 16.00 uur afhalen.
Goed om te weten: Neem bij het ophalen van je bestelling bij een PostNL Pakketpunt altijd een geldig legitimatiebewijs mee. De naam op het legitimatiebewijs moet overeenkomen met de naam die op het pakket staat. Je bestelling blijft 14 dagen bij een PostNL pakketpunt liggen. Als je het binnen die tijd niet hebt opgehaald stuurt PostNL het pakket terug naar ons en verwerken wij het als retour.
-
Kan ik mijn bestelling afhalen bij het magazijn van Lusanna.nl?
Het is helaas niet mogelijk om je bestelling bij ons magazijn af te halen.
-
Bezorgt Lusanna.nl ook op de Waddeneilanden?
Dit is afhankelijk van de vervoerder van je bestelling. Bij elk product staat aangegeven door welke bezorgdienst het product wordt bezorgd. Hieronder vind je per bezorgdienst meer informatie over bezorging op de Waddeneilanden.
PostNL, DHL, GLS:
Leveren op de Waddeneilanden onder dezelfde condities als de rest van Nederland.TSN-groep en DS Meubelmontages
Je bestelling wordt geleverd tot aan het depot van het desbetreffende eiland. Het vervoer van het depot naar het eiland dien je zelf te verzorgen.
Texel: depot in Den Helder.Vlieland en Terschelling: depot in Harlingen.
Schiermonnikoog en Ameland: depot in Leeuwarden.
-
Bezorgt Lusanna.nl ook in België?
Jazeker!
- De bezorgkosten van je bestelling zijn slechts 5,95 voor bestellingen onder de 100,-. Alle bestellingen boven de 100,- zijn gratis!*
* Met uitzondering van grote producten zoals lattenbodems, matrassen, boxsprings etc. Voor bezorging van deze producten in België geldt een toeslag van €25,- en is uitsluitend in Vlaanderen mogelijk en houd rekening met een langere levertijd van 1-2 werkdagen. -
Bezorgt Lusanna.nl ook buiten Nederland en België?
In veel gevallen in dit mogelijk. Houd rekening met een langere levertijd en extra verzendkosten. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Stuur een mail naar klantenservice@lusanna.nl of bel 085-273 2284 (lokaal tarief). Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur.
-
Heb ik garantie op mijn product?
Naast de wettelijke garantie zijn wij aangesloten bij CBW-erkend. Dat betekent dat je 2 jaar volledige garantie hebt op je aankoop! Het CBW biedt vele voordelen, maar vooral meer zekerheid voor jou als klant. (web)Winkels die CBW-erkend zijn hanteren algemene voorwaarden die de consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die voor jou van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over garantie, vervoer, levering, levertijd en annulering.
Op de site van CBW-erkend vind je meer informatie hierover. De bovenstaande garantie doet niks af aan de wettelijke garantie. Wettelijke garantie houdt in dat een product datgene is of moet doen wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten. Daarnaast zijn op verschillende artikelen langere garanties van toepassing. Dit wordt op productniveau vermeld onder het tabblad "Specificaties". -
Mijn bestelling is beschadigd geleverd, wat nu?
Tijdens de fabricage of in het bezorgproces kan er helaas iets voorvallen waar we geen zicht/invloed op hebben, maar natuurlijk lossen wij het zo snel mogelijk voor je op!
Neem contact met ons op om het voorval te bespreken. Stuur een mail naar klantenservice@lusanna.nl of bel 085-273 2284 (lokaal tarief). Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur. Maak bij voorkeur ook duidelijke foto’s. Dan kunnen wij de beschadiging beter en sneller beoordelen. -
Er is iets mis met mijn product, wat nu?
Heb je je product al een tijdje en kom je erachter dat er iets mis is? Laat het ons gerust weten, dan kijken we wat er aan kunnen doen! Stuur een mail naar klantenservice@lusanna.nl of bel 085-273 2284 (lokaal tarief). Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur. Stuur bij voorkeur ook foto’s mee, dan kunnen wij je aanvraag beter beoordelen. Natuurlijk zullen wij – indien nodig – na beoordeling van je aanvraag overgaan tot reparatie of vervanging.
-
Binnen hoeveel dagen kan ik mijn bestelling retourneren?
Je hebt het recht om binnen 30 dagen, zonder opgave van redenen, een product retour te sturen of aan te melden voor retour. Dit heet officieel het "herroepingsrecht". Binnen deze termijn van 30 dagen mag je het artikel bekijken en beoordelen zoals je ook in een winkel kan doen. Het herroepingsrecht verstrijkt 30 dagen na de dag dat je bestelling compleet is geleverd.
Je maakt gebruik van het herroepingsrecht door:
- Het geven van een retouropdracht via onze site, of via onze klantenservice
- Ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post of e-mail) op de hoogte te stellen dat u de overeenkomst te herroept. U kunt ook hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht.
- Na het aanmelden van je retourzending, heb je nog 30 dagen gelegenheid om het product daadwerkelijk te retourneren -
Wat kost retourneren?
Dit is afhankelijk van de vervoerder waarmee je bestelling is bezorgd:
PostNL/GLS
Is je bestelling bezorgd door PostNL of GLS, dan kan je het eenvoudig retour sturen naar ons magazijn via een PostNL pakketpunt. De retourkosten zijn voor eigen rekening.
DHL/TSN - €25,-
Is je bestelling bezorgd door DHL of TSN dan zijn de retourkosten €25,- Deze kosten worden in mindering gebracht van het terug te storten bedrag.
Meubelbezorgdienst DS - €50,-
Is je bestelling bezorgd door meubelbezorgdienst DS dan zijn de retourkosten €50,- Deze kosten worden in mindering gebracht van het terug te storten bedrag.
Meer informatie over retourneren vind je op de pagina "Verzenden en Retourneren"
Kom je er niet helemaal uit en/of neem je liever persoonlijk contact met ons op? Stuur gerust een mail naar klantenservice@lusanna.nl of bel 085-273 2284 (lokaal tarief). Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur. -
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Dit verschilt per artikel, omdat onze producten met verschillende bezorgdiensten worden bezorgd vanwege de grote diversiteit aan afmetingen en gewichten. Meer informatie over het retourneren van jouw product(en) vind je op de pagina "Verzenden en Retourneren"
Kom je er niet helemaal uit en/of neem je liever persoonlijk contact met ons op? Stuur gerust een mail naar klantenservice@lusanna.nl of bel 085-273 2284 (lokaal tarief). Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur. -
Hoelang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg?
Wij zullen het volledige aankoopbedrag + eventuele standaard bezorgkosten van de geretourneerde producten zo snel als mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding terugstorten op het rekeningnummer waarmee de aankoop is gedaan. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Heb je de bestelling laten monteren, dan worden de kosten hiervoor niet terugbetaald.
Gekozen voor achteraf betalen?Heb je gekozen voor achteraf betalen via Afterpay en heb je de digitale factuur van Afterpay nog niet voldaan? Dan annuleren wij het bedrag van het product dat je retourneert op de Afterpay factuur. Heb je de betaling al wel voldaan via Afterpay dan krijg je het aankoopbedrag van de geretourneerde producten + eventuele verzendkosten binnen 14 dagen na ontbinding teruggestort op de rekening waarmee de Afterpayfactuur is voldaan.
-
Wat is jullie retouradres?
Bestellingen die met pakketpost zijn bezorgd (PostNL/GLS/DHL for You) kunnen geretourneerd worden naar:
Lusanna.nl Retourzendingen
Constructiestraat 7
4143 HX LeerdamNeem voor bestellingen die zijn bezorgd met DHL Europlus, TSN of DS Meubelmontages contact op met onze klantenservice om een retourafspraak in te plannen. Je kunt uiteraard ook op eigen initiatief of door een door jouzelf gekozen vervoerder de producten terugsturen. De directe kosten voor het terugsturen zijn voor eigen rekening. Het retour adres is:
Lusanna.nl Retourzendingen
Constructiestraat 7
4143 HX Leerdam -
Mijn verpakking is weg/beschadigd, wat nu?
Lukt het niet om je bestelling indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking(en) te retourneren, zodat het netjes bij ons aankomt? Neem dan contact op met onze klantenservice om samen tot een oplossing te komen. Producten die niet netjes retour komen kunnen we namelijk niet volledig terugbetalen.
-
Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
Heb je een vraag, opmerking, verzoek, klacht of compliment over een product of onze dienstverlening? Neem gerust contact met ons op! Je kan ons bereiken op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur (met uitzondering van maandag).
Je kan ons mailen: klantenservice@lusanna.nl (reactie binnen 2 werkdagen reactie).
Je kan ons bellen: 085-273 2284 (lokaal tarief). -
Hoe snel reageren jullie op de mail?
Als je ons mailt kan je op werkdagen tussen 09.30 en 17.00 uur binnen 2 werkdagen een reactie van ons verwachten. In sommige gevallen moeten we eerst wat zaken uitzoeken, maar ook dan zullen we zeker contact met je blijven houden! Wij zullen in ieder geval binnen 13 dagen inhoudelijk op je klacht reageren -
Wat moet ik doen bij een klacht?
Uiteraard willen wij alleen maar tevreden klanten. Onverhoopt kan het voor komen dat een product gebreken vertoont, de bezorging te wensen over laat, je onze dienstverlening niet optimaal vindt of dat een product niet aan je verwachtingen voldoet. Meld dit dan altijd bij ons. Samen zullen we tot een goede, passende oplossing komen.
Mailen? Stuur een mail naar klantenservice@lusanna.nl. Voeg bij voorkeur een kopie van je orderbon en illustrerende foto’s mee. Als je mailt kun je op werkdagen tussen 9.30 en 17.00 uur binnen 2 werkdagen een reactie van ons verwachten. In sommige gevallen moeten we eerst wat zaken uitzoeken, maar ook dan zullen we zeker contact met je blijven houden! Wij zullen in ieder geval binnen 13 dagen na ontvangst van de klacht inhoudelijk op je klacht reageren
Bel je liever? Dat kan op werkdagen (met uitzondering van maandag) tussen 9.30 en 17.00 uur op 085-273 2284 (lokaal tarief). Als je het ordernummer bij de hand hebt kunnen we je sneller helpen. -
Wat als ik niet tevreden ben met de klachtoplossing?
Natuurlijk willen wij je klacht zo goed mogelijk oplossen. Ben je toch niet tevreden over de klachtafhandeling? Dan zijn er verschillende mogelijkheden om je klacht opnieuw en onafhankelijk te laten beoordelen. Waar kan je terecht?
- Geschillencommissie
- CBW-erkend
- Europees ODR platform -
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
Vraag hier een nieuw wachtwoord aan. Vul je e-mailadres in en klik op "Wachtwoord resetten". Binnen enkele minuten ontvang je een e-mail waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. -
Ik wil me aanmelden voor de nieuwsbrief, hoe doe ik dat?
- Leuk dat je op de hoogte wilt komen van alle acties, tips en weetjes van Lusanna.nl! Meld je hier aan voor de nieuwsbrief en ontvang gelijk €5 korting!
-
Ik wil me afmelden voor de nieuwsbrief, hoe doe ik dat?
Jammer dat je niet meer op de hoogte wilt blijven van alle acties, tips en weetjes van Lusanna.nl! Je kan je afmelden door deze link te openen, je e-mailadres in te vullen en op 'Bevestigen' te klikken. -
Kan ik een cadeaukaart van Lusanna.nl bestellen?
Op dit moment zijn er geen cadeaukaarten van Lusanna.nl te bestellen.